Redactionele fotografie & Reclamefotograaf - Emiel Lops Fotografie

Omdat een beeld zoveel kan zeggen en omdat iedereen zijn eigen interpretatie heeft is het belangrijk bij redactionele foto’s of reclame fotografie een heel sterk beeld neer te zetten.

Een beeld dat voor zichzelf spreekt en eigenlijk geen bijschrift nodig heeft. Dat dat vaak wel gebeurt is logisch.

Een beeld spreekt duizend woorden, maar text sells, zoals je weleens hoort zeggen.

Ik maak veel portretfoto’s van de meest uiteenlopende mensen en kom bij allerlei bedrijven over de vloer. Ik ben gewend onder diverse omstandigheden te fotograferen en er een goed beeld van te maken.

Ik word er enthousiast van redactioneel werk te doen.

Welke boodschap wil je overbrengen?

Reclamefotografie vind ik interessant omdat er vaak een heel geconstrueerd of geënsceneerd beeld nodig is. Je kan dus alles beïnvloeden en eraan werken een foto te maken waar iemand nieuwsgierig van wordt. Of van schrikt. Of z’n wenkbrauwen van optrekt. 

Ik nodig mezelf graag uit dat te doen. Neem contact met me op, dan praten we verder.




Powered by SmugMug Log In